Jaha.

Då var man tillbaka i vardagen med både jobb och resten av sysslorna som ska göras. En veckas heltid kommer som en chock. Hur hinner man med allting?

Jobbet igår gick bra i alla fall, inte så mycket att göra. Då kan det ju bara bli bättre. Åskan gjorde besök i Sölvesborg, och jag trodde det var därför huvudet höll på att sprängas. Men icke. Trött i huvudet hela kvällen och jag kände mig febrig och inte alls kry. En ipren och nässpray så ska jag nog klara av denna dagen också!

Igår lagade jag ändå lunch till idag, stekt kyckling i marinad, vitlöksstekta champinjoner och tzatziki. Alltså inga kolhydrater. Dagens intag av dem tar jag på morgonen med gröt. Mitt nya upplägg numera. En portion kolhydrater om dagen. Kylen fylldes i lördags med massa grönsaker som aubergine, svamp, paprika, gurka, proteriner i form av keso, ägg, creme fraiche, kalkon, kyckling, ost. Så nu ska kroppen i form, både utsidan och insidan.

Lämna en kommentar